Cursuri Frumusete si Sanatate

5 trucuri pentru un somn odihnitor

Un somn odihnitor este unul dintre cele mai importante lucruri pe care le puteți face pentru sănătatea și starea dumneavoastră de bine. Dacă aveți probleme cu somnul, aplicați aceste trucuri simple pentru a dormi mai bine. Calitatea somnului este esențială, mai ales pentru persoanele care se confruntă cu stresul și care au job-uri și activități solicitante pe parcursul zilei.

Iată 5 trucuri pentru un somn odihnitor:

  1. Relaxați-vă! Faceți o baie caldă sau un duș fierbinte, seara, deoarece aceste reprezintă modalități simple și rapide de relaxare și deconectare. Dincolo de relaxare, corpul dumneavoastră se va răcori după duș sau baie, iar acest lucru vă va ajuta să dormiți mai bine.
  2. Dormiți în poziții diferite! Schimbarea poziției de dormit poate ajuta enorm la mărirea calității somnului. Dacă vă treziți pe parcursul nopții, ar trebui să evitați să adormiți pe burtă. Această poziție împiedică corpul să se relaxeze, iar somnul nu va fi chiar odihnitor.
  3. Investiți într-o pernă de calitate! Dacă perna dumneavoastră este prea subțire, capul se va înclina și va sta într-o poziție inconfortabilă. De asemenea, a pune mai multe perne, una deasupra celeilalte, nu este o soluție bună pentru că unghiul rezultat va fi prea abrupt, iar poziția capului – nepotrivită.
  4. Reduceți expunerea la lumină! Cu o oră sau două înainte de a adormi, este bine să reduceți expunerea la lumină. Lumina strălucitoare (inclusiv televizorul) la care ne expunem înainte de culcare poate perturba ceasul intern al organismului nostru. Unul din indiciile primare ale corpului când vine vorba de ora de culcare este chiar absența luminii!
  5. Ascultați muzică sau zgomote liniștitoare! Anumite sunete ne ajută să adormim liniștiți, dar și să avem parte de un somn mult mai odihnitor. Zgomotul valurilor mării, greierii sau muzica ambientală sunt cele mai potrivite alegeri.

Mai multe despre o viață sănătoasă AICI.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *