Articole Eurocor

Cum iti revii dupa masa de Pasti?

Romanii fac intodeauna excese alimentare in preajma sarbatorilor. Pastele abia a trecut, dar cu siguranta cu totii ne simtim „plini” dupa ce am savurat meselor imbelsugate. Fie ca am mancat acasa, fie ca am fost la rude sau prieteni, peste tot au fost preparate grase. Este recomandat ca dupa o perioada atat de incarcata de mancaruri „grele” sa apelam la ceva mai usor.

 

Daca ai avut dureri de stomac poti apela cu incredere la:

  • ghimbir
  • menta
  • sunatoare
  • lamaie
  • musetel

Prepara-ti ceaiuri, iar durerea se va ameliora in scurt timp.

Daca nu ai avut probleme digestive, dar vrei sa incerci mese mai light, iti propunem:

  • Sa consumi cat mai multe fructe si legume crude (aproximativ 75%). Poti prepara salate, smoothie-uri, sucuri naturale de casa, lapte de migdale sau caju.
  • Sa adaugi alimente cu efect diuretic: telina, patrunjel, sparanghel, pepene, cafea, ceai.
  • Sa incerci alimentele bogate in fibre, precum cerealele integrale. Poti consuma fulgi de cereale la micul dejun, poti inlocui paine alba cu una integrala.
  • Sa bei dimineata un pahar de apa calda cu lamaie.
  • Sa mananci putine calorii dimineata: iaurt, salata de fructe, ou fiert.
  • Sa eviti carnea rosie sau pastele fainoase.
  • Sa bei cat mai multe lichide. Renunta totusi la alcool si redu consumul de cafeina (cafea, ceai negru). Opteaza pentru ceai verde, 2 litri de apa pe zi sau sucuri proaspete de sfecla, morcovi si mere.

Cursul Eurocor Cum sa mancam sanatos iti ofera multe alte trucuri pentru a avea o dieta echilibrata. Pe langa sfaturile de nutritie, iti oferim si retete delicioase si rapid de preparat!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *